Amze

Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Jag överdriver

Av amze - 31 mars 2011 09:55

Ja alltså i mitt förra inlägg skrev jag att alla i min klass är som backstabbing bitches, det stämmer inte. Eller jo, halvt. Alltså visst alla är jättesnälla men eftersom dem är tjejer så är dem lömska och elaka på ett sånt där hemligt sätt. Istället för att slå till någon som killar gör så trycker vi tjejer sakta ner andra tjejers självförtroende och till sist ligger dem som en klump på golvet och önskar dem var döda. Det är det som dem gör och dem kanske inte ens lägger märke till det eftersom dem är tjejer, jag har gjort det omedvetet många gånger :s Behövde bara göra det klart för alla ;)

 
 
Fågelskådaren...

Fågelskådaren...

31 mars 2011 10:44

Det var ju längesen jag gick i skolan, men i gymnasiet var vi bara kvinnor, också många betydligt äldre än jag. Men i nian tyckte jag att KILLARNA var de "som fjantade sig"!!!

http://birds9.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av amze - 5 augusti 2011 16:34

Ibland får jag bara lust att gå och lägga mig på en äng och bara slippa alla bekymmer, alla dåliga dagar, ALLT! Men när jag väl går ut på en promenad eller bara går ut och gör det som alltid verkat så härligt och avslappnande. Ja då blir jag uttråcka...

Av amze - 3 juli 2011 23:06

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!

Av amze - 29 maj 2011 21:43

   Har ni någonsin varit med om att ni ska ta en bild till ett CV eller nåt annat seriöst, och så tar ni den själv i spegeln eller nåt och försöker se bra och seriös ut. Men så blir det en fjortisbild?   Det hände mig ikväll, min tanke var: Så de...

Av amze - 3 maj 2011 09:42


Vi ska skriva ett powerpoint arbete som ska vara skolrelaterat MEN! jag har no inspiration till det! Först skulle jag skriva om mobbning men nu orkar jag inte det, så jag tänkte skriva om olika stilar i skolan, typ hur esteter klär sig och beter sig,...

Av amze - 1 maj 2011 13:28

Åhh vilken underbar valborg det var! Jag och Jessica åkte in till Malmö för att träffa mina kompisar, men när vi kom dit sprang dem runt lite överallt så vi satte oss hos några andra som vi sen spenderade resten av kvällen med, så jävla kul vi hade! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om på sommaren?
 Bada
 Sola
 Äta glass
 Resa
 Campa
 Vara ute hela tiden
 Värmen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksräknare

Besöksstatistik

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards