Amze

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

Pallar inte

Av amze - 25 april 2011 14:00

Jag pallar inte att jag alltid ska vara den som ger upp. Fast ändå är det som en vinst för mig, för om det får mig att må bättre så är det väl det rätta valet för mig? Men ja, dem vann, jag byter skola till hösten. Pallar inte att folk ska starta ett bråk när jag inte gjort något. Pallar inte att folk itne ska förstå vad jag går igenom, pallar inte att folk säger att dem inte väljer sida men sen vet man att dem gjort det ändå. Fast det värsta är när dem väljer sida och säger att allt var mitt fel och sprider lögner. Denna gången har ingen spridit lögner, än. Men jag fattar inte vad jag gör för fel, jag gör precis vad alla andra gör men ändå blir det fel? förstår mig inte på det... Men det är väl för att jag är blyg som ingen pallar med mig, det är bara här på bloggen jag kan uttrycka mig som jag vill och ingen säger ifrån, det är en sån otroligt skön känsla.


Jag älskar mina vänner, dem är så underbara!<3 det värsta är bara att dem inte går på samma skola som mig, och de är anledningen jag känner mig så ensam för då finns dem aldrig där precis när jag behöver dem. Dem finns där sen men inte i stunden och kan inte försvara mig när ca 5 pers går på en och där står man själv. Därför jag ska byta skola, ska skaffa ett nytt liv. Ett bättre liv där man inte tvekar på om folk tycker om en eller ifall dem bara låtsas...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av amze - 5 augusti 2011 16:34

Ibland får jag bara lust att gå och lägga mig på en äng och bara slippa alla bekymmer, alla dåliga dagar, ALLT! Men när jag väl går ut på en promenad eller bara går ut och gör det som alltid verkat så härligt och avslappnande. Ja då blir jag uttråcka...

Av amze - 3 juli 2011 23:06

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!

Av amze - 29 maj 2011 21:43

   Har ni någonsin varit med om att ni ska ta en bild till ett CV eller nåt annat seriöst, och så tar ni den själv i spegeln eller nåt och försöker se bra och seriös ut. Men så blir det en fjortisbild?   Det hände mig ikväll, min tanke var: Så de...

Av amze - 3 maj 2011 09:42


Vi ska skriva ett powerpoint arbete som ska vara skolrelaterat MEN! jag har no inspiration till det! Först skulle jag skriva om mobbning men nu orkar jag inte det, så jag tänkte skriva om olika stilar i skolan, typ hur esteter klär sig och beter sig,...

Av amze - 1 maj 2011 13:28

Åhh vilken underbar valborg det var! Jag och Jessica åkte in till Malmö för att träffa mina kompisar, men när vi kom dit sprang dem runt lite överallt så vi satte oss hos några andra som vi sen spenderade resten av kvällen med, så jävla kul vi hade! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om på sommaren?
 Bada
 Sola
 Äta glass
 Resa
 Campa
 Vara ute hela tiden
 Värmen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksräknare

Besöksstatistik

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards