Amze

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2011

...

Av amze - 5 augusti 2011 16:34

Ibland får jag bara lust att gå och lägga mig på en äng och bara slippa alla bekymmer, alla dåliga dagar, ALLT! Men när jag väl går ut på en promenad eller bara går ut och gör det som alltid verkat så härligt och avslappnande. Ja då blir jag uttråckad och vet inte vad jag ska göra, allt känns bara meningslöst igen.


Livet skulle vara så mycket enklare ifall jag var som alla andra, men då hade jag ju inte varit mig själv

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amze - 3 juli 2011 23:06

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!

Av amze - 29 maj 2011 21:43

   Har ni någonsin varit med om att ni ska ta en bild till ett CV eller nåt annat seriöst, och så tar ni den själv i spegeln eller nåt och försöker se bra och seriös ut. Men så blir det en fjortisbild?   Det hände mig ikväll, min tanke var: Så de...

Av amze - 3 maj 2011 09:42


Vi ska skriva ett powerpoint arbete som ska vara skolrelaterat MEN! jag har no inspiration till det! Först skulle jag skriva om mobbning men nu orkar jag inte det, så jag tänkte skriva om olika stilar i skolan, typ hur esteter klär sig och beter sig,...

Av amze - 1 maj 2011 13:28

Åhh vilken underbar valborg det var! Jag och Jessica åkte in till Malmö för att träffa mina kompisar, men när vi kom dit sprang dem runt lite överallt så vi satte oss hos några andra som vi sen spenderade resten av kvällen med, så jävla kul vi hade! ...

Av amze - 30 april 2011 17:03

Nu bär det snart av till Malmö :) Mina söta nya kompisar bjöd in mig på en picknik/fest aktig sak och det ska bli jääättekul! Jag och min kompis ska grilla hemma innan vi åker eftersom vi missar grillningen där, men sen ska det bli feest! åhh längtar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om på sommaren?
 Bada
 Sola
 Äta glass
 Resa
 Campa
 Vara ute hela tiden
 Värmen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksräknare

Besöksstatistik

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards